Ada sponsor baru!

Bismillahirrahmanirrahim. Assalamualaikum semua

HOT CONTEST! BANYAK HADIAH MENARIK YANG ANDA BOLEH MENANG!

Tumblr_mf26vj35ls1s0xkiwo1_500_large

Alhamdulillah. sponsor bertambah. Awak yang dah join Giveaway saya, TOLONG LIKE fanpage yang dekat bawah ni. Dan TOLONG FOLLOW semua blog sponsor Giveaway. Kalau saya dah umumkan pemenang, dan awak salah seorang daripada pemenang, kalau awak baru nak follow/like automatic saya akan cari pemenang yang baru.

SweetLadystyle (1 pemenang)

Tudung bawal x1


Eka Tikah (5 pemenang)

Brooch ribbon x5



Saya akan update list peserta insyaAllah hari Khamis. Sebab esok saya nak ambik result PMR! Doakan saya dapat keputusan cemerlang okay. Ya Allah seriously takut gila nak ambik result. Tah berapa "A" lah yang saya dapat. Hmmm.

Dan saya akan update siapa yang Top Referral minggu ni. Nantikan update terabaru hari khamis nanti :-)


No comments:

Post a Comment