Hot and Super Giveaway by Fatimah Azzarah



Assalamualaikum.

Hehe contest lagi satu. Daripada blog yang sama. Contest dan hadiah yang sangat menarik. Kalau nak join dua-dua contest pun boleh malah sangat dialu-alukan oleh tuan blog tu sendiri. Izyan paling suka header dia. Lip-lap. Cantik sangat! Weh-weh rugi sangat kalau korang tak join. Sebab nya rezeki tu mana-mana ada. Manalah tahu kali ni kita pulak yang menang kan? Tak rugi kalau kita mencuba. 

HADIAH MENARIK CONTEST SUPER GIVEAWAY (81 Hadiah untuk dimenangi)

Tengok! Banyakkan hadiahnya? Sapa taknak dapat barang free even tudung sekalipun. Jom ajak satu blog join contest ni. Selamat mencuba! :')
  • Follow blog Fatimah Azzarah
  • Buat entry bertajuk ' Hot and Super Giveaway by Fatimah Azzarah '
  • Tempekkan banner di entry berserta link.Linkkan entry ke entry Hot and Super Giveaway.
  • Tag 2 rakan blogger ( Pastikan mereka tahu )
  • Klik Sini dan Sini
  • Letak entry di komen ! Shoutbox tidak di benarkan. Bukan link blog.
  • Tarikh 15/09/2012 - 15/11/2012 atau sehingga 150 peserta 
  • WAJIB Follow dan Like Sponsor.. Kang tak dapat rezeki masuk ! 
  • Letak ID Facebook. Senang nak check ! 

2 comments:

  1. Salam. Wow superb blog!!=) Jom join contest menarik ni! Hadiah hebat! http://www.aimisyahirah.com/2012/11/contest-my-top-referral-by-blog.html

    ReplyDelete
  2. salam.. thanks for join my contest or giveaway..tolong baca http://sicomel06.blogspot.com/2012/12/contest-my-blog-superb-dan-hot-and.html. ( UPDATED ) Gud luck !

    ReplyDelete