Rileks, kit kat kan ada. Anon? Biasalah tu

Bismillahirrahmanirrahim. Assalamualaikum.


Large

Ya Allah kenapa lah bosan sangat hari ni? Dekat twitter pun, banyak gak saya nampak orang tweet "Harini hari bosan sedunia" ye memang bosan! Sekarang ni 393 dah takda cerita best, semuanya cerita tak best. Nak tunggu hari Jumaat memang lama. Sebab hari jumaat jelah ada cerita best, we got married. Huhuhu saya peminat tegar cerita itu okay :B Saya minat Fuji Mina dengan Hongki. Aaaaaaaaaaaaa gila betul kalau tengok diorang punya. Sweet lah weh sweet tau. Kihkihkih :3

Saya rasa macam nak buat SEWA IKLAN lah. Anda setuju? Mohon minta kerjasama anda untuk komen "SETUJU"

Dah lari topik. Apa kena tajuknya "Rileks lah kit kat kan ada" ada apa-apa yang berlaku ke? Hm takda lah cerita gempak sangat ((bajet retis lah haku ni)) cerita biasa-biasa jelah. Dunia blogging ni luas kan? Sampai orang luar negara pun boleh view blog kita. And dunia blogging ni macam dunia orang berlakon jugak. Alah takpayah tengok dunia berlakon pun takpa. Kita tengok dunia kita sendiri.

Bila alim, ada je orang nak kutuk kita. Bila jahat, lagi lah ramai orang menyampah dengan kita. Apatah lagi bila kita berblogging kan? Lumrah hidup, kita baik ke, jahat ke, masih budak ke, remaja ke, ada je orang yang akan benci kita tanpa sebab. Tapi, Allah maha tahu semuanya. Allah maha melihat. Sebab? Allah tak pernah tidur.

Kalau ada nama "Izyan" dekat blog korang yang memburuk-burukkan nama korang, maaf ye, itu bukan nickname saya. ((walaupun saya tahu ramai lagi nama izyan)) hahahaha lol. Tadi pun ada orang mengadu jugak. Sampai blog kak Mira Hussin pun kena. Hm kesian. Wahai Anon, kalau awak nak mengutuk mencaci menghina blog kami, SILA TINGGALKAN LINK BLOG AWAK. Ataupun tinggalkan nama facebook/twitter. Senang saya nak mula berkawan dengan awak. Dan tanya awak "Kenapa benci saya? Saya ada buat salah ke?"

Bak kata pepatah, berani kerana benar, takut kerana salah. Biarlah kita jujur, tak perlu guna nama orang lain untuk memburukkan blog orang. Akibatnya, nama orang tu sendiri yang akan buruk. Takpa, mungkin di dunia awak lepas, di akhirat nanti awak takkan lepas. Maaf, andai post saya kali ni menyakitkan/meluat. Saya hanya luahkan apa yang saya rasa. Saya tak maksudkan untuk sesiapa pun. Hanya untuk ANON.

13 comments:

  1. hehe..oreo tu nmpk sedap..p sumbt oreo tu dekat anon tu..:P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Taknak ah, baik sumbat dalam mulut sendiri. Hahah :p

      Delete
  2. akak pn ada kne ngan anon baru2 ni...xpaham pe mslah dorg

    ReplyDelete
  3. teruja tgk oreo tu tinggi sgt..terasa lapar la pulak...hehehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. ahahahha beli la oreo lepastu buat macam dalam gambar :p

      Delete
  4. Adoii , jahat betul anon niy . Hemm , takut terkena pulak . Btw , sedap lahh oreo tuh hoho

    ReplyDelete
  5. Anis tak pernah kena lagi dengan Anon ni . huhu . harap-2 lah tak kena dengan anon ni . Ha , berkaitan dengan sewa iklan tu , Anis setuju . :)

    ReplyDelete