Regret


536007_333306496731645_940460610_n_large

Assalamualaikum.
For the first time saya rasa takut sangat kehilangan orang yang saya sayang. Orang yang pernah hadir dan berkongsi kasih sayang dengan saya. Saya takut sangat dia pergi tinggalkan saya. Walaupun saya tahu, saya buat dia bertambah sedih, bertambah kecewa, dan buat kesalahan yang sama buat kali ke-2. Tapi saya pasrah. Saya terima. Saya redha. Biarlah dia saya takkan ganggu dia lagi. 

Kadang kita luahkan perasaan sedih dengan kata-kata pun takkan dapat. Rasa sedih tu hanya Allah je tahu. Rasa takut tu hanya Allah je tahu. Saya masih perlukan dia. Saya masih nak kan dia. Tapi cukup lah bila rayuan saya langsung tak berkesan. Saya dah terus terang. Mungkin dia susah untuk percaya. Kalau lah dia tahu yang saya sayangkan dia sangat-sangat, kalau lah dia tahu yang saya perlukan dia. Ya Allah aku berserah semuanya padaMu.



Tumblr_mclj9nbdtg1rndz9fo1_500_large

3569556981_e426c453d2_large

No comments:

Post a Comment